Thursday, January 27, 2011

budak budak 4Amanah !

wehhh korang , sorry klau aku kacau korang tengah blajar sbelum ni . tapi aku suka wehh haha kau orgg suka ? lepas ni tkda dah ketua mcm aku , tk masuk kelas , bising , nakal , hensem , baik hati kan ? ha ha tapi seronok kelas tahun ni , lagi lagi aku dilantik menjadi ketua kelas hahaaha tk disangka sangka . papehal korang jage diri , seronok laa korang tkda aku kan ? bagi tahu cikgu farez yg dia tu baik sngat ambil berat semua , ckap kat dia tau ? dan ckap terima kasih bnyak bnyak , aku tk pernah dapat cikgu mcm dia . walaupun dia lembut , tapi sumpah best laa dapat cikgu mcm dia ! hope korang tk sakitkan hati dia wehh <3 byeeee semua , kirim salam kat cikgu cikgu semua , ckap kat cikgu intan aku mintak maaf klau aku buat dia sakit hati ! assallammualaikum ;]]

2 comments: