Sunday, February 6, 2011

Balik Melaka :]


okayy aku dah nak baik melaka semua , jagge diri korang wehh ! lepas ni korang dah tk dpat tgok aku semak semak kat fb lagi . athirah azizan , jaga diri awak okayy ? jgan sedih sedih ekhram dah balik P.P . hee lepas ni dah tk boleh chat chat lagi , call call jee boleh . tapi malu laa nak call haha nnti ada cuti saya dgan ekhram balik KL , kita lepak starbucks okay ? beday u nak COKLAT kan ? i bagi laa kott nnti , tgok bajet dulu haha  liltle lepas ni aku tk kacau kau dah *tkda papa pun . hahaha muka kau tiap tiap hari aku tgok onl , tu yg aku suka kacau ! sorry laa yee , nnti kirim salam kat lulu , kkau jgan bagi tahu dia pape haha kwn kwn aku gerak dulu byeeee semua jaga diri  korang okay ? belajar rajin rajin hahahah byeee athirah azizan , byee little byee lulu , byee budak budak sentul hehe <3

No comments:

Post a Comment