Sunday, February 13, 2011

KL melaka sepang !

baru samapi KL dah nak kene balik melaka , bagi laaa dudok seminggu hehe isnin dah nak kene pergi sekolah , then petang tu pergi sepang main bola . doa doa kan aku dpat main dgan baik okay ? aminn ! ingat hari sabtu nak jumpe budak budak bbs , tapi sorang punn aku tk nmpak kat pasar baru . bru nak lepak lepak , tapi tkpe lain hari adakan ;] papepun doa kan aku main bola dgan baik isnin ni . chowwwsowlin

No comments:

Post a Comment