Sunday, February 13, 2011

RIDE ;]


budak separuh budak sentul punye fixie mcm ni laa rupanya haha tapi aku punye paling cantik laa kan ? hihi pehh smalam dah laa hujan lebat aku dgan asyraf sam redah jee basah basah . pastu lepak tt japp , then , jumpe laa alip helmi arip semua , then dorang ajak lepak bb kejap . ape lagi degan sejuk basah semua aku redah jugak ;] tapi seronok , lepak ramai ramai . bila malam plak lepak dataran , asyraf sam dgan budak batu muda yg pakai baju 3 suku hitam putih tu accident plak . rims budak batu muda tu bengkok lansung tk boleh bawak fixie mata asyraf lebam . dua dua benggong , jalan punye besar tanak lalu . seboleh boleh tanak elak . kan dah rugi , dua dua sakit . fixie budak tu terpakse laa helmi tolong tolakkan lalu bulatan pahang , pastu dia pulak boleh bantai jatuh tgah jalan raya . nasib baik kereta tkda yg laju laju , klau tk mesti kene langgar . bnyak perkara berlaku smalam haha kenangan kan <3 klau nak tgok pic lagi , add fb baru aku dinn taib chowsowlin ;]

No comments:

Post a Comment