Friday, February 4, 2011

STARBUCKS !



LEPAK ! wahhhhh , disebabkan dah masyuk skrang dudok melaka dpat duit bnyak , kiterang semua lepak lepak starbucks laa skrang . hahhaahah korang nak aku belanja ke ? bolehhh ;] aku dgan halim keliru nak minum apa , sebab semua sedap sngat . mcm bodoh jeeeee , last last aku amik coklat , dia amik mocha ! hee tapi lepas ni dah nak balik melaka , dah tk boleh lepak lepak lagi mcm ni . boringg laaa . klau kat melaka aku ada kwn tkpa jugak , ni sorang sorang mcm bodoh jee dudok dalam kelas .tu jela okay chow !

2 comments: