Saturday, April 30, 2011

CIKGU dan AKU hehe

Cikgu : din betul ke awak nak pindah ?
Dinn   : hmmmm , tah laa cikgu . saye rase mcm nak pindah
Cikgu : sebab apa ? awak tk kesian ke mak awak ? abs duit semua , masuk asrama dah  brape ratus . bnyak
           dorang abs duit kan ?
Dinn   : betul cikgu , tapi saya duduk sini tk belajar lansung banyak tidur dalam kelas cikgu , math  markah turun,                  
           BI saye fail  cikgu . mane pernah mcm ni . (sekolah lame mane pernah aku tidur)
Cikgu : awak tk fokus dlam kelas , bnyak bercakap . skrang ni cikgu ape yg awak tk suka ? ckap jee .
Dinn   : hmmmmmm , saye tk suka cikgu math , dia tu lain mcm & pelik laa cikgu hehe :) dia tnye saye , tapi
            bila saye jwb dia kata saye bnyak mulot cikgu , ape ni cikgu ? mcm mane nak belajar mcm tu .
Cikgu : tkpe tkpe nnti saye call abg awak , awak blajar dulu kat sini .
Dinn   : ok

Kelakar laa pulak hehe , tkpaa laaa sekurang kurangnya aku jujor :)

2 comments:

  1. same mcm aku lahh dinn ,
    jentel ,
    cikgu kat sane ponn tepon abg aku ,

    ReplyDelete