Sunday, May 1, 2011

SMKBBS :)


Ni dia sekolah aku yg telah ditinggal kan pada tahun 2011 dan pindah ke malacca sekolah menengah teknik datuk seri mohd zin ! tahun 2011 aku dpat kelas RC - reka cipta = 4amanah . heee seronok apaa dpat kelas tu , lagi lagi aku jadi ketua kelas . mula mula aku rasa seronok dpat surat tawaran ke sekolah teknik tu , tapiiiii bilaa dah masuk sumpah aku ckap aku nak pindah balik , nak masuk kelas 4A jadi ketua kelas buli buli zeenatt and aku dpat classmate yg happening sperti afiq , rara , adila , faizal kwn baik aku tu sumpah lame dah tk jumpe dia , ape laa kabar dia skrang kan ? sihat ke tak ? klau boleh nnti koranng krim salam kat dia , suruh dia berlajar elok elok , jgan jadi buas . korang tgok tgok kan dia , suruh dia berlajar HEHE bukan senang dpat classmate mcm korang , korang senang skit fham aku kan ? aku baik hati kan ? pendiam ? ulat buku kan ? hahhaah then budak budak kelas 3H mmg gilaaaaa aku rindu dpat kelas gilaa gilaa mcm tu , dari situ laa aku strart membuaskan diri heheh lagi lagi dpat geng mcm nizam , azhar , faizal , iman blur , khairul anuar , chapix said , fauzi ahmad . hmmm aku ingat lagi , time form 1 kita mula main liquid , asal balik sch jee mesti ada kesan kat seluar . mesnyirap aku :) tapi tu semua kenangan heheh sbenarnya aku nak pindah balik , tapi mak aku tk kasi . tk tahu knape laa dia tk kasi , ape laa salahmyaa tunaikan permintaan aku kali ni ? tiap tiap hari aku berdoa nak pindah nak pindah . tapi tk pindah jugak , tkpee laaa . mungkin tkda rezeki nak blajar kat SMKBBS lagi kott :(( hrap hrap koraong berjaya okay ? belajar elok elok , terutama budak budak yg pernah sekelas dgan aku . lepas ni aku tk kacau korang dahh . jgan pernah lupa aku hehehe mane tahu nnti aku dah berjaya jadi arkitek , boleh laaa aku buat rumah untok korang nnti hahahha k chow jage diri :) lepas ni aku jarang balik , dah dpat asrama dah wehh . boiiiii :D

No comments:

Post a Comment